Nu ma deranjeaza „[P]-ul”, ci balastul de cuvinte!

Sal’tare. La ce mă refer în titlu? La articolele care promovează anumite produse sau servicii, cunoscute și sub denumirea de advertoriale.

Și deși trendul unora din on-line e să se arunce cu noroi și sa se spună ca cei care le fac sunt de blamat, eu nu sunt de acord. Nu sunt deranjante, cât timp autorul pune în acel text puțin suflet și putina simtire. Nu e nevoie de mult. Cateoadata e de ajuns o intamplare din copilarie, care sa capteze cititorul.

Si exemplul cel mai bun pe care vi-l pot da e povestea mea cu televizoare de la Oktal. Textul acela a fost personalizat de amintirile mele si a fost gandit sa poata fi citit ca un editorial numa’ bun de citit la cafeua de dimineata. Asa mi-ar placea sa vad si textele de promovare de pe bloguri. Sigur asta in cazul in care acestea nu sunt REVIEW-uri profesionoste si serioase, cu detalii si reactii pe marginea produselor / serviciilor date in teste.

Balastul de cuvinte de genul „dar vai cat e de bun acest produs / serviciu / magazin” sau „confortul pe care vi-l ofera…” suna ca textele acelea tampite servite de agitatii aia de la Teleshoping. Si cum acasa in cele mai multe cazuri schimbam rapid postul si aici s-ar putea intampla acelasi lucru.

Asa ca hai sa fim un pic „intregi la cap” si sa scriem in aceste articole, exact ce ne-ar placea noua sa citim la altii. Toate cele bune!

Andrei
KIP IN TACI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*